Írások

A legújabb +18 -ért és a most készülő Ördögszekér-ért görgess

az aljára! 



Jó szórakozást!

Jó szórakozást!

A teremtés matematikája:


 Együtt ebédeltem egy barátommal akihez inkább testvéri érzelmek fűznek, és szóba került az élet komplexitása és e komplex rendszer tökéletessége . Számomra úgy tűnt mintha eleve abból indultunk volna ki ,hogy ez egy precíz mérnöki tervezés eredménye lenne. Ezt ellensúlyozandó volt egy felvetésem amire az volt a válasz, hogy jó forgatókönyv alap lenne,( a barátom egy filmstúdiót vezet). Hazafelé menet tovább gondoltam a dolgot . Tudom,hogy a végkövetkeztetés egyáltalában nem újdonság , sőt a megközelítés sem ,ami a sajátom az a megfogalmazás. A felvetésem az volt, hogy induljunk ki abból ,hogy egy akármilyen komplex rendszer megalkotásához elegendő egyetlen szabályt lefektetni ami megszüli az összes többi szabályt. Mivel szabadidőmben szeretek festeni ,szobrászkodni, írni gyakran átélem, hogy alkotás közben folyamatosan alakul a mű még akkor is ha előzőleg tiszta képem volt arról ,hogy mit is akarok csinálni. Ezt az érzést tudnám analógiaként használni úgy ,hogy pl. a festésnél az alapszabály az első vonal és minden ehhez képest alakul vagy írás közben az első szó esetleg mondat(Jn 1:1 Kezdetben volt az Ige, és az Ige Istennél volt, és Isten volt az Ige.). Miután befejezem a folyamatot nézegetem ,gyönyörködöm benne (bár tudom vannak alkotók akik nem foglalkoznak a már befejezett munkáikkal, magukra hagyják vagy más szóval kiteszik az entrópiának) nagyobb részben ez a teremtés csodájában való öröm kisebb részben a saját nagyszerűségembeni. Lényegében ha a világ teremtéséről ,létrejöttéről van szó így tudom elképzelni annak teremtő forrását hívják bár Egynek, Brahmannak, Alahnak, Teremtő Szellemnek, Tudatnak és Isten tudja még minek . Megalkotni egy szabályt vagy ennek a szabálynak lenni számomra ugyanaz, mivel még ha rajtam kívülre is kerül ,én teljesedem ki abban ahogy tovább fejlődik ,így az alkotás bennem van én meg az alkotásban. Ezen elv alapján elindulva mármint ,hogy elég egy szabály lefektetése a komplex rendszereket integráló rendszer létrejöttéhez ,megpróbáltam egy matematikai formulát találni ami ezt leírja. A vég következtetés az ,hogy egy bizonyos ponton megszűnik a dualizmus, ami egyáltalán nem újszerű felvetés, feltevés hiszen számos spirituális tradíció ide fut ki. Szóval elkezdtem számolgatni és oda jutottam,hogy ez a képletet nem lehet tovább egyszerűsíteni mint: α=1 amit ha szavakban kéne megfogalmaznom akkor azt mondanám ,hogy kinyilatkoztatás esetleg önmagam felismerése, meghatározása, öntudatra ébredés. Mivel a képletben megjelenik α vagy hívjuk bárhogy is (Ω,x,y,z) visszautalva a teremtő elv emberektől kapott különböző neveire , megjelenik a dualizmus, hiszen innét fogva semmi nem akadályoz meg abban ,hogy α-t összeadjam az 1-el és így megkapjam α+1 vagy másképpen 1+1=2 és ebből a végtelenül egyszerű EGYENLŐSÉGBŐL(α=1) ki is alakult a dualitás. Ettől kezdve könnyen belátható ,hogy bármilyen történés lehetségessé válik mivel bármilyen további műveletet végezhetünk a számokkal beleértve a legbonyolultabb módszereket(matematikai rendszereket) hiszen az összes művelet alapja az összeadás. Azaz az általam vázolt esetben a számok szülik a számokat a műveletek a műveleteket tehát bármilyen történés létre jöhet. Ilyetén formán bátran kijelenthetem ,hogy ez az örök érvényű formula nevesítve :1=1 illetve α(Ω,x,y,z)=1 a teremtés matematikai formulája.

Ezzel eleget téve a tudományos kritériumoknak , tételesen:

- falszifikálható állítás (bár nem lesz könnyű az 1=1 et cáfolni)

- bármikor és bárhol való megismételhetőség

- matematikai formába öntés

be is fejezném rövid agymenésemet.

Készült: relatív térben és időben




Egoista tanfolyam:

Egoista lecke 1

Mindig nekünk jó a nézőpontunk tehát joggal megmondjuk mindenkinek ,hogy mit kell csinálni,és hogyan jó a jó. Majd erőszakkal végre hajtatjuk. Így elkészítjük a tökéletes világot. Most már nincs is más dolgunk mint felülni egy hintára és úgy behajtani magunkat,hogy körbeforduljunk,ekkor a belsőnk kifordul így a tökéletes külső világ és univerzum bekerül. TUDOMÁNYOS BIZONYÍTÁS:MTV rajzfilm:A kifordított fiú aki körbefordult a hintával. Már csak az van hátra,hogy önnön nagyságunkat bizonyitandó tagadjuk meg saját tanításunkat.

Dr Kazimir Nebaski Phd.


Ez a VÉGSŐ TANÍTÁS

(mivel ha beteljesíted nem lesz kinek tovább adni)

Előszőr is vegyűnk menedéket szentháromságunkban az ÉN-ben a NEKEM-ben és az ŐNMAGAM-ban.

Ismerjűk fel a 3 SZENNYES PIMASZSÁGOT:1, Én létezem,

2, Mindenki tudatlan,

3,A világ nélkülem űres

Az 1 pontból következik 4 szennyes pimaszság:

-1,Csak én számitok

-2,létem okai:-saját gyönyöröm

-mások basztatása

-fontoságom igazolása

-3,Minden út hozzám vezet

-4,A hozzám vezető út: a 8rétű szennyes ősvény:

1,helyes nézet:ÉN szemszőgem

2,helyes elhatározás:Mindenkit ballisztikus ívben leszarok

3,helyes beszéd:meggyőzni mindenkit,hogy én egy patyolat tiszta vászon vagyok amire ők vetítik ki a mocskos vágyaikat

4,helyes cselekedet:lustaság ,kélyesen gyönyörködni magamban

5,helyes megélhetés:lopni,csalni

6,helyes erőfeszítés :minden más kezdeményezést ellehetetleníteni

7,helyes koncentráció:férfiaknak csukot szemmel való borotválkozás,nőknek:csukot szemmel sminkelés,Így magunkat vizualizálhatjuk.

8, helyes elmélyülés:mivel nem egyedűl járjuk ezt az útat és csak az EGY maradhat így minden koncentrácionkat a többiek eliminálására használjuk,így megvalósítva az EGY-et a Nirvánát

Már csak a Nirvána fogalmát kell tisztáznunk:

Egymagunk lebegűnk a minket körülvevő térben (már senki nem visel el) ,mint a világ legnagyobb szakrális erekciója(szent nyelvünkön:fasz)

Mivel ti még az út elején sem jártok gyakoroljatok sokat .

ŐSZENTSÉGE SRI GANDZsA GURU SWAMI JOHHNY WALKERJI RIMPOCSE BHAGAVAN ROSHI MESTER

Az egoista kurzussal kapcsolatban fel nem tett kérdésekre válaszolnék.A fel nem tett kérdések természetes következményei a tanítás grandiozus mivoltának(szó benszakad).

Először is igen,Acarya is vagyok.Másodszor a szentháromságunk úgy is helyes,hogy ÉN-NEKEM-ENYÉM.Harmadszor Igen a koncentrációs gyakorlat a mi hagyományunk terméke amit az egyébb istentelenek,eretnekek hibásan plagizáltak.Negyedszer ,mivel a nők érzőbb szívűek és törödöbbek másokkal számukra erősebb gyakorlatok szűkségesek,hogy úgy mondjam a megvalosításuk sin qua non-ja néhány ászana.Ezen ászanák mibenlétéről látványos tájékoztatást kaphatunk swami Ted Bevedki,sri Francesco Cirmanto,guru Dick McDugen mesterek életmművéből.Ebből természetszerűleg adódik a 5. kérdés amire a válasz Nem ,a mester nem vállal ászanázást,hiszen ő már olyan szinten valósította meg magát,hogy elegendő számára saját magában cirkulálni.Kérem készülni a vizsgára,hiszen az idő amit ÉN a vizsgáztatásotokkal töltök azt Őnmagamtól vonom el.



Egy Meditáció története (Legyen világosság)

Előszó

1.rész

A Boddhi fa-fügefa probléma

2.rész

Jézus a Nirvána kapujában

3.rész

Az alámerüléstől a vízen járáson át a hegyig

4.rész

"Én vagyok az út" tanítás a helytelen gyakorlat veszélyeiről.

5.rész

"Elvégeztetett" avagy a Nirvána és happyend

6. Utószó


1.rész

A Boddhi fa - Fügefa probléma

(fügefa alatt , elátkozott fügefa , fügefát kivágni , fügefára mászni)

Több fejtegetést is halottam már a bibliai fügefákkal kapcsolatban(pl. mindig valaminek a végét jelzi a fügefa"végefa" megjelenése stb.) és engem is elgondolkodtatott az a dolog, hogy egy ilyen békés és szeretet teljes embernek mint Jézus miféle konfliktusa lehetne egy szintén békés ,ártalmatlan jelentéktelen fügefával. Pedig volt. Leszögezném az elején ,hogy feleslegesnek tartom vitatni Jézus személyét, mert meditációs szempontból egész biztosan létezik a Krisztusi tudat(állapot) és mivel ezt meglehetős számban átélték emberek a történelem folyamán ,sokszor jól dokumentáltan ilyenformán értelmét veszti ,hogy létezet-e ezen a néven ,ott és akkor egy ilyen szinten megvalósított személy vagy sem hiszen ebben az olvasatban csak a meditációs élmények a meghatározóak. Sőt , mindenképpen különbséget érdemes tenni Krisztus mint elvben bárki számára elérhető (nem kis munkával) tudat szint és Jézus mint élő ember között. Bár néhány szöveghelynél azt sejtem ,hogy ott Jézus is egy archetipikus lény a pszichében aki mint tanító van jelen ,mint Dante Isteni színjátékában Vergilius vagy mint meditációs tárgy (jidam jóga). Szóval a fügefa. Elég sokszor jelenik meg az Újszövetség lapjain a fügefa(bár nem annyiszor mint az Ó szövetsében) a helyekről az 1.táblázatban adok tájékoztatást. A továbbiakban két történésben szereplő fával foglalkozom majd. Itt fontos megjegyeznem hogy, a fügefa bár nem ugyanaz a fajta ami Galileában és Júdeában él ,mégiscsak ikonikus szimbóluma a Sákjamuni Buddha néven ismert "elkövető" megvilágosodásának. Így én mindjárt egy egyenlőség jelet tennék a buddhista gyakorlat vagy egyáltalában a meditáció és a fügefa szimbóluma közé.........................................................................................................

 ...............................................Erre jött rá Buddha is ,hogy hiába éri el a legmagasabb meditatív állapotot(8.dzsána) ,ahogy kilép belőle, lassan visszatér a szenvedés mert az okokat nem szüntette meg. Azok kedvéért akik nem foglalkoztak a témával felsorolom röviden a Dzsánákat(transz állapotok).:

Anyagi ,formákhoz kötött dzsánák:

-1.Boldogság és üdvözültség érzése gondolatokkal.

-2.Boldogság és üdvözültség érzése gondolatok nélkül egységességgel

-3.semlegesség,testi jólét, éberség

-4.tiszta semlegesség, tiszta éberség

Anyagon túli formák nélküli dzsánák:

-5.a határtalan tér

-6.a határtalan tudat

-7.a semmi tudatossága

-8.sem észlelés, sem nem észlelés

Ezek a fogalmak nem a hétköznapi keretek között értelmezendők, hanem szigorúan a Buddhizmus keretein belül. Például az éberség nem a normál éber állapotot jelenti ,hanem figyelni és tudatában lenni mindenek ami van ,úgy ahogy van mindenféle értékítélet nélkül.

Jézus itt még nem tudja mi az ami hiányzik a módszeréből ,de hamarosan rá jön ,csak még előtte beugrik Jeruzsálembe szétverni a templomban a pénzváltókat ( még türelmetlen és hirtelen haragú). Másnapra meg is találja az elméleti megoldást amit Péternek adott válasza mutat meg és ez a totális megbocsájtás (semlegesség) és persze a hit.................................................

...........................................................................................Van még egy érdekes megjegyzése mégpedig: Azért mondom nektek , mindazt amit imádkozva kértek, higgyétek ,hogy már elnyertétek, és meglesz nektek.(Márk 11.24). Ez a mondat kísértetiesen hasonlít egy 2000évvel későbbi indiai szent szavaira ami kb. így hangzik : Nincs mit megtalálni, hiszen mindig is ott volt elég ha felismered.(Ramana Maharshi). Ez is Jézus rájövésének része, egy kicsit más megvilágításban.



2.rész

Jézus a Nirvána kapujában

(megvilágosodás szintjei , megvilágosodás=megdicsőülés , a módszer keresése)

Most érett meg a pillanat arra ,hogy elmondjam ami ebben a részben következik nem egy ranglista, és nem is egy "kinek a tanítása az érvényesebb" típusú ostobaság. Mind Buddha mind Jézus pontosan azonos értéket képvisel számomra , ami ugyan a nevükben tevékenykedő egyházakra már nem igazán mondható el. Ami különbségként felmerül bennem ,hogy mikor Buddha fellépet mint tanító ő már teljesen megvalósította a Nirvánát míg Jézus igen magas szinten ennek küszöbén állt mikor tanítani kezdet, és tulajdonképpen végig követhető az ö Nirvánába téréséhez vezető útja. Hogy ez némileg beláthatóvá váljon meg kell ismerkednünk a XX. század végi XXI. század eleji transz - perszonális illetve integral pszichológia néhány fejleményével, konkrétan a tudat spektrumával.

Most csak a transz-perszonális tudatszintekkel foglalkoznék ,akit bővebben érdekel a dolog kielégítheti érdeklődését Ken Wilber munkáiból(pl. A működő szellem rövid története ).

Arról van tulajdonképpen szó ,hogy a megvilágosodás sem egy digitális állapot, hanem annak is megvannak a fokozatai a maguk nézőpontjaival , korlátaival és megélésével. Itt egy négyfokú skálát fogok bemutatni Ken Wilbertől plagizálva(Gánti Bence fordítását felhasználva) W7 , W8 , W9 , W10 ként jelölve őket.

Kezdjük a W7 leírásával : Természet misztika :- Ezen a szinten állandó éber tudatosság van jelen, amely függetlenné válik az individuális egótól. Megjelenhetnek parapszichológiai képességek (szidhi). Megélhetjük ,hogy időnként feloldódik az én érzetünk és teljes egységet élünk meg a durvább szenzomotoros világgal. Ez mégsem pszichotikus adualizmus , mert pontosan meg tudjuk mondani hol a testünk és a környezet határa. Hatalmas óvatossággal, gyengédséggel ,figyelemmel kezdjük kezelni a környezetet.

Azt hiszem ezt Jézusnál kipipálhatjuk de azért írok néhány példát az evangéliumokból.

Egység tudatra példa : Márk 3.34 "Íme az én anyám és testvérem "- ezt a tömegre mondja. János 8.12" Én vagyok a világ világossága" A paranormális képességeinek bemutatójától hemzseg a szentírás : gyógyítások , jövőbe látás stb.

Most megemlítek néhány problémát ezen a szinten : A spirituális élmények vagy energiák váratlan betörése a tudatba olyanoknál akik még nem foglalkoztak spirituális gyakorlatokkal. (később a megkeresztelésénél talán ezt láthatjuk). Az ego inflálódása a megélt magasabb tapasztalatok miatt , egyensúly vesztetté válik. (Aszem néhány türelmetlen epizódja neki is volt pl. Márk 9.19 "Meddig legyek még veletek? Meddig tűrjelek még titeket?) . Gyakori a "lélek sötét éjszakája"(Keresztes szent János) is amikor egy magas élmény pl. Istenélmény átélése után szembesül életének sötétségével az élményhez képest , ami miatt letört elkeseredett lesz. (ezt a keresztre feszítésnél tárgyalnám) . Vannak akiknél az életcélok meghasadnak pl. közszereplés vagy elvonultság. Álszenvedés állapota : ekkor mivel jobban átlátja a létezés szenvedésteli természetét ,ezért az életet

savanyúnak még szenvedéssel telibbnek éli meg. Ugye most feldereng a történet befejezése illetve a majdnem vége ,hiszen a valódi finálé happyendbe torkollik. A prána (életenergia) helytelen használata esetén nagyon komoly pszichoszomatikus zavarok lépnek fel : izomrángás , légzészavarok , erőszakos fejfájás.

W8 szubtilis szint, Istenség misztika: Ebben a szakaszban finomabb tudásnak nyilunk meg. Ezek belső fények ,belső hangok , archetipikus formák. Nagyon finom áldás, gyönyör, áramlat érzés (flow , bővebben Csíkszentmihályi Mihály Flow című művében) .A szeretet , együttérzés kiterjedt állapotai ezek. A saját archetipikus formánk egységbe kerül egy Isten vagy Istennő lényével (pl. Brahman, YHVH stb...).Ezt hívják szavikalpa samadhi állapotnak a jógában. Patológiája lehet pl. találkozás a kozmikus terrorral, ős-gonosszal. Ennek a szintnek az első fúziós szakasza amikor egységbe lépünk ezekkel az Istenségekkel. Ezek a szintek mint hajlandóságok , lehetőségek vannak meg az emberben. Klasszikus esetekben az ember egy intenzív belső fényélményt ,finom megvilágosodást tapasztal. Lehet ,hogy ez halál közeli élmény is egyben. Az egyén hitének , kulturális beállítódásának megfelelő archetípussal találkozik pl.:egy keresztény Krisztussal, egy Jungiánus a Selbssel éli át az egységet.

Itt most megállok egy kicsit ,hogy megnézzük hogyan is áll ezekkel a mi hősünk .Majd folytatom a szint problémáinak felsorolásával amik majd csak az 5.részben keresztre feszítés jelenetében nyerik el végső értelmüket.

A szeretet ,együttérzés állapotait nem gondolom, hogy példákkal kéne illusztrálni. A saját archetipikus formánk egységbe kerül egy Isten lényével : számtalanszor hangzik el a szájából ,hogy "Egy vagyok az atyával"pl. János 10.30 És van itt még valami mégpedig a már hivatkozott Márk11.24 szakasz : "Azért mondom nektek , mindazt amit imádkozva kértek, higgyétek ,hogy már elnyertétek, és meglesz nektek.". Ez nem ugyan az mintha azt mondanám, hogy "Ezek a szintek mint hajlandóságok, lehetőségek vannak meg az emberben".

Gondolom ide is tehetünk egy pipát. Viszont most jön a fekete leves (egy az egybe bemásoltam Gánti Bence fordítását a The eye of spirit című könyvből) :.......................................................................................................................


...........................................................................................Itt is megemlíteném amit a W7 szintnél : Márk 9.19 "Meddig legyek még veletek? Meddig tűrjelek még titeket?" mintegy rímelve a 3.pontban leírt : "Ez nagyon erőteljesen motiválja, hogy mindettől megszabaduljon és elérje a Nirvánát. A patológia az, ha valaki itt ragad." .

És azt hiszem ez az a szint ami a fel lépese kezdetén jellemezte őt, és innét lép tovább a "kereszthalállal" .Most lássuk hova tart.(Ezt is bemásolom mert alapvetően lusta vagyok.)

W9 kauzális szint: Az oksági szint. Ez az üresség birodalma. Mikor a meditációban az ént követjük önmaga gyökeréig, akkor ott a tiszta ürességet találjuk.

W 10 :Non duális egység : "Szó bennszakad ,hang fennakad"(Arany János)

Eljutottam megértésem határáig , most megpróbálom alátámasztani azt az állításom ,hogy Jézus még kereste az útját a Nirvánába. Mégpedig úgy , hogy a saját kijelentéseire támaszkodom és teszek arra is kísérletet ,hogy megfejtsem miért is kellet neki magának egyedül megtalálni.

Szerintem elfogadható hipotézis ha azt feltételezem, hogy a megdicsőülés és a megvilágosodás szinonimái egymásnak. Ha ezt elfogadjuk akkor már magától adódik is az állításom megerősítése :

János 7.39 "Ezt a lélekről mondta amelyet a benne hívők meg fognak kapni. A lélek ugyanis még nem volt megadva mert Jézus még nem dicsőült meg"


3.rész

Az alámerüléstől a vízen-járáson át a hegyig.

víz, puszta , bárka ,hegy

Ebben a részben néhány saját élménnyel is megterhelem majd ezt a valamit amit írok . Még annak ellenére is hogy,viszonylag kevés a meditációs tapasztalatom a magasabb állapotokkal kapcsolatban de a spontán transz élményekben elég jól állok amiket nagyon élvezek még ha igen szorongató is némelyik. Ezért bátorkodom néhány állításomat majd ezekkel is megtámasztani.

Többször is segítségül fogom hívni C.G Jungot abban ,hogy értelmezni tudjam a megjelenő környezetett és szereplőket. Rögtön a víz szimbólumával kapcsolatban hogy,miért is kaphat oly hatalmas szerepet ebben a kérdésben. Az ő elképzelésében a víz a tudattalan szimbóluma így részben az ösztönkésztetéseinket , részben az elfojtott tudatos énünk által rossznak tartott tulajdonságainkat(Árnyék), emberi fajunk felhalmozott közös tudását ,az animát(férfiaknál) és animust(nőknél) és magát a közepén csücsülő Selbs -et( Mély én) tartalmazó szubsztancia. Emiatt rettenetesen érdekes, hogy hogyan értelmezzük Jézus alámerítkezéssel való megkeresztelését a "Jordánban?".


4.rész

"Én vagyok az út."tanítás a helytelen gyakorlat veszélyeiről.

Jézus szenvedéseinek átértelmezésére vállalkozóm ebben a részben ,mivel régi vesző paripám ,hogy a keresztre feszítés nem egy fizikai aktus volt Jézus elpusztítására , hanem Jézus Nirvánába térésének lelki aktusa. Teljesen értelmezhetetlen számomra, hogy valaki a fizikai halálával ,törölné el a emberiség bűneit, csak úgy tudom nézni, hogy felszámolja az összes projekcióját ( a szem a gerenda és a szálka esete)és ezzel meg is szünteti mások bűneit. Az meg csak hab a tortán ,hogy micsoda ellentmondásokba és datálási problémákba ütközik az ember ha ez a fizikai keresztre feszítést komolyan veszi. Occam beretváját alkalmazva én a legegyszerűbb magyarázatra törekedtem, ezért voksolnék a lelki aktusra. Egy nagyon súlyos ellentmondás, hogy a zsidók minden lelkiismeret-furdalás nélkül megkövezték volna (mint ahogy a szöveg szerint tettek is rá kísérletet) és nem a Római módszerre bízzák a dolgot, ha el akarják pusztítani Jézust vagy Yeshu-t . Ahogy nem kis ellentmondással szerepel a Talmud Szanhedrin 43a szakaszban. Ide rakom angolul és megpróbálom lefordítani.

On the Eve of Passover they hung Yeshu the Notzarine. And the herald went out before him for 40 days [saying]: "Yeshu the Notzarine will go out to be stoned for sorcery and misleading and enticing Israel [to idolatry]. Any who knows [anything] in his defence must come and declare concerning him." But no-one came to his defence so they hung him on the Eve of Passover.

Pészách estéjén fellógatták Yeshut a Notzarinet (Názáretit?). És a hírnők ment 40 nappal előtte és kihirdette " Yeshu a Notzarine meg lesz kövezve varázslásért és Izrael félre vezetéséért ,bálvány imádásért. Bárki aki a védelmében feltud valamit hozni az jöjjön és jelentse" De senki nem jött a védelmében így ők fellógatták Pészách első napján.


5.rész

"Elvégeztetett" avagy a Nirvána és happyend

Vissza kell egy picit mennem időben az utolsó vacsora (széder est) eseményeihez.


Utószó

Mindenek előtt köszönöm a megtisztelő figyelmet és a türelmet .

Pár szót ejtenék Jézus személyéről, aki számomra a legmisztikusabb abban a sorban amelyben Krisna ,Buddha, Jézus , Mohamed ,áll mivel a többiek tanításának hagyomány vonala töretlen az övéé pedig nem az. Bár minden szentírás a teljeség igénye nélkül : Tripitaka, Bhagavad Gitta, Tanakh, Korán ,abban bizonyosan közös, hogy képesek választ adni az aktuális kérdésre ami leginkább feszít engem ,de az Újszövetség az ami a legtöbb teret engedi a fantáziám kibontakoztatásának, a fent említett okból. Sok mindent nem írtam le amit le lehetett volna még , ha szorgalmasabb vagyok vagy értőbb a témát és a meditációt tekintve. Még mielőtt befejezem el szeretném mondani ,hogy miért más hagyományokból hoztam példákat. Az első ránézésre egymástól fényévnyire levő tradíciók nincsenek is oly távol egymástól

2016 Március 1.



A következő  írás egy részlet a Kénköves mennyország című könyvemből, amit 2017 Február végén fejeztem be.

 Ted Bewedky : Találkozás.

Ted az egyesült államokban született egy lengyel származású apa Tadeus Bewedky és egy magyar származású anya Fehér Ibolya természetes gyermekeként. Édesapjától csak a nevét és a sármját örökölte lévén ,hogy születése után apukája lelépet egy délkelet ázsiai masszőrnővel akiről utóbb kiderült, hogy inkább volt masszőr mint nő. Ezután édes anyja egyedül nevelte ,a lehetőségeihez mérten tisztességes körülmények között (pultos volt egy Rózsaszín kagyló nevű műintézményben ). Ted már egész kis gyermekként bejárt anyukája munkahelyére , ugyanarra a helyre ahol szülei szerelme szárba szökkentette az ő zsenge életét. Mivel érdeklődő és elég jó eszű gyerek volt könnyen teremtett kapcsolatokat is. Az itt szerzett tapasztalatok nagyban meghatározták a nőkhöz való viszonyát, ami abban is megnyilvánult, hogy nem igazán tudta értelmezni a szerelem szó jelentését, legalább is romantikus tartalmát illetőleg. Természetesen gazdagon el volt látva élményekkel a női nem és főképpen a női "Igenek" területéről, hiszen jóvágású ,talpraesett fickóvá cseperedett így 30 pár éves korára. Sorsában akkor állt be komoly változás mikor már azt hitte túl van élete nagy megpróbáltatásain mint prémvadász, bár a jelenlegi divatot tekintve prémről már nem igazán beszélhetünk................................................. 

Ted a repülőtérről egy bérelt autóval elindult édesanyja szülőhelyére Balatonfüredre .Egészen jó tempóban haladt célja felé mikor is Balatonfűzfő magasságában meglátott az út mellett egy furcsa nagydarab fickót aki anyaszült meztelenül csak egy övtáskával a derekán és egy doboz sörrel a kezében stoppolt. Mivel mindig is kalandvágyó embernek tartotta magát megállt és felvette a formabontó viseletben lévő embert. Újdonsült ismerőse Béla néven mutatkozott be , bár egyenlőre nem beszéltek közös nyelvet leszámítva Béla igen minimális angolját amit viszont marha nagy lelkesedéssel javított fel. Tednek tetszett ez a figura így elvitte a házhoz ahová Béla navigálta, a rövid út alatt sikerült megtudnia, hogy Béla harcsázni volt és felborult a csónakkal majd a vizes ruháit otthagyva minden más egyéb ingóságával elindult egy barátjához száraz ruháért és némi segítségért. Ted megvárta, hogy Béla sikerrel jár-e. Béla egyszerű vágyai csak részben teljesültek , mivel barátja meglehetősen ittas volt ,így további fuvarra vissza a felborult csónakhoz nem számíthatott, viszont kapott egy vödröt egy sört és egy 3 mérettel kisebb pólót és egy nagyon szűk rövidnadrágot, így sikerült magára ölteni egy meleg felvonulás résztvevőjének képét, ami látszólag egyáltalában nem zavarta . Ted nagy híve volt az efféle gátlástalanságnak és úgy gondolta mivel ráér ezért úgy döntött,hogy visszaviszi Bélát .................................................. 

A barátság kezdette .

Másnap délután egy 7 méteres kis vitorlás hajón ébredtek, ami Béla tulajdonát képezte és a következő három hétben Ted lakhelyéül szolgált. A hajó egy nagyon szép rengeteg zöld felülettel rendelkező kikötőben parkolt, ahol néhány meglehetősen különös fazon is felbukkant. Béla halaszthatatlan kötelességére hivatkozva elment és jelezte , hogy kb. két hét múlva jön újra, addig Ted rendelkezésére bocsájtja a vízi járművet. Az előző kimerítő nap után Ted egyfajta homályos félálomszerű állapotban figyelgette a körülötte mozgó embereket és zajló eseményeket a kikötő büféének teraszáról kissé szomorkás hangulatban merthogy nem találta a Dóra által írt cetlit. Néha el eltűnődve vajon ébren van -e. Számára kisé furcsa volt az a közvetlenség ahogy egymással viselkedtek itt az emberek és az ő irányában megnyilvánuló érdeklődés is meglepte. Először egy 50 évesnek látszó soványabb elég jóképű fickó tűnt fel neki aki gyakorlatilag minden megjelenő nővel jól láthatóan kellemes baráti viszonyt ápolt és a társaságában lévő alacsonyabb kopasz 40-es férfi . A két ember kapcsolatában volt valami furcsa bajtársiasság és mégis érződött , hogy egész máskép látják a világot , ezt Ted a nőkkel való viselkedésükből vonta le. A fiatalabb férfi megszólította Tedet , amit persze Ted a nyelvi különbözőség miatt nem értett ezt jelezte is angolul, az embert ez nem zavarta meg egy pillanatra sem és elismételte a kérdését immár angolul miszerint is :- Meg tudnál inni egy korsó sört?

Ted természetesen megtudott inni akár többet is , így kialakult egy beszélgetés a három férfi között , a fiatalabb férfi aki Krisztiánként mutatkozott be fordította az idősebb szavait akiről kiderült ,hogy Tamás a neve és nem 50 hanem 67 éves. Felületes ismerkedős mégis szórakoztató beszélgetés volt amit csak fokozott egy újabb jövevény megjelenése ,ő volt Feri. Feri megjelenése még formabontóbb volt mint a másik két beszélgető társé. Tamás egy farmer rövidnadrágot és egy letépett ujjú Kékszalag feliratú pólót viselt és egy szürke bőr hajós cipőt. Krisztián egy hátrafordított vietnámi katonai sapkát egy hosszú ujjú szintén kékszalag feliratú pólót és egy viseltes térdig érő nadrágot hordott magán , a lábán viszont nem volt cipő így jól lehetet látni hófehér lábfejét ami erős kontrasztban volt barna és dús szőrzetű lábszárával, mintha egy bőr zokni lett volna a lábán . Feri egy fekete masnival ellátott női szalmakalappal védekezett a napszúrás ellen nem volt rajta póló de cserébe a bermuda nadrágja a mellkasa aljáig volt felhúzva kiemelve domborodó pocakját a lábán pedig egy kitaposott strandpapucs volt. Ez a három ember nem egészen úgy nézett ki ahogy egy yacht club közönségét elképzelni szokás. Mivel kölcsönös szimpátia ébredt a jeles társaság tagjai és Ted között ezért Ted elfogadta az éjszakai horgászatra való meghívást................................................................................................................................


 A retro bringa túrázok.

Bár nem volt túl messze Füred , mégis vezetés közben elálmosodott így megállt Alsóőrsön egy kávéra egy büfénél. Kávézás közben felfigyelt két jól felszerelt kemping biciklivel érkező fickóra . A bicikliken volt antenna, rókafarok, kosár és magyar zászló. Ami még szemet szúrt neki, hogy ugyanazt fogyasztotta mindkettő jövevény ,korsó sör , fél deci Unicum és sajtos tejfölös lángos. Egy ideig figyelte őket és elöntötte őt a kíváncsiság , így megszólította őket. Szerencséje volt az egyikőjük beszélt angolul, megtudta , hogy egy kosza ötlet folytán a fejükbe vették ,hogy körbe biciklizik a Balatont két erre teljesen alkalmatlan biciklivel és csak az említett élelmiszereket fogyasztják közben mintegy visszaemlékezésként boldog Balatoni gyermekkorukra. Tednek tetszet a két figura , látszott rajtuk , hogy felszabadítják egymásban a rosszalkodni vágyó gyermeket. Lassan induláshoz készülődni kezdtek, elköszöntek Tedtől , felpattantak a bringákra majd az egyikük aki Cirmantó Ferencként mutatkozott be , búcsúzóul egy kerékre rántotta a biciklit elfelejtkezve a hátán lévő hátizsákról , dobot egy fél hátra szaltót úgy hogy a biciklije a hasára eset ő meg mint egy büdösbogár a hátán fekve kalimpált. Mikor sikerült feltápászkodnia széttárta a kezét mint egy ünnepelt tornász , kicsit meghajolt , leporolta magát és teljes méltóságát megőrizve elkerekezet. Ezután az intermezzo után Ted még vidámabban folytatta útját Füred felé............................................................................................................................................


A megelevenedett hagymázas vízió

A visszaúton semmi különös nem történt , volt idő a tűnődésre is azon , hogy miféle dolgok esnek meg a bolygó ezen apró szegletében élő szimpatikus emberekkel. Mikor Ted behajtott a kikötő parkolójába nem figyelt fel az égadta világon semmi furcsaságra ami jelezte volna a következő néhány óra eseményeit. Ahogy közeledett a büfé felé halotta az egyre erősödő zenét , de amint belépett a tujasort átszelő kis átjárón a büfé teraszára a következőket figyelhette meg: Feri a vendéglátó ipari egység talaján fekszik búvárszemüvegben békatalppal a lábán és veszettül tempózik mellúszásban ,egy számára még ismeretlen férfi énekli a Wonderful World című dalt igen impozáns előadásban a bárpult tetején állva ,ami mellett egy anyaszült meztelen ember ül kezében sörrel ,akinek a nemi szervét egy gyerek karúszó takarja. Néhány ember ezt röhögve , néhány értetlen szemmel nézi , mikor is berohan Krisztián a testén egy marhacsontvázzal. Ekkor már Ted kételkedni kezdett saját épelméjűségében , mikor meglátta Tamást mosolyogva ülni egy asztalnál többek társaságában kicsit megnyugodott és elindult a társaság asztalához. Tamáson kívül még ketten ültek az asztalnál ,egy kb. 30 éves fickó aki a lábkörmét rágta és Bálintként mutatkozott be ő jól beszélt angolul . A másik férfi egy 60 körüli nagydarab , barátságos fickó volt aki egy igen drága kamerával fotózta az eseményt, őt Bariczki Miklósnak hívták. Ted megosztotta aggodalmát saját elmeállapotát tekintve Bálinttal , aki a maga kissé cinikus , flegma de szórakoztató stílusában megnyugtatta őt, hogy minden rendben van , a hasonló látványosság itt nem megy ritkaság számba és elmesélte az események sorát, miközben fojtatta lábkörmének rágását............................................

MESE HABBAL 

Ezt a sztorit múlt héten fejeztem be. Néhány rövid részt a különböző fejezetekből izelítőnek beteszek ide. Terveim szerint ez lesz 3. könyvem, ami nyomtatásba kerül.

2017 Május 26

 

                                                                      ISMERŐS ISMERETLEN

Különös körülmények között találkoztunk mi hárman Takada Sasuke, Ted Bewedky és jó magam Lakatos Szókratész. Nevemet édesapám után Isten nyugosztalja és egy brazil futball sztárról kaptam, a KÖZÉPPÁLYÁSRÓL, aki fater kedvence volt a 82-es és hároméves koromban a 86-os világbajnokságon, amit egy becsület süllyesztőben nézet végig. Azért szerette meg a Brazilokat, mert a kollégái Brazilnak szólították őt is, ebben volt barátság és félelemmel vegyes tisztelet is. Apám még csak nem is hallott a görög filozófusról, egyszerű ember volt, főállásban kőműves segédmunkás és fűtési szezonban széntróger, mellékállásban alkoholista. Amúgy meg egy rendes ember, bár kevés pénze maradt az ital miatt, sosem felejtette el megvenni nekem a gyerekeknek szóló ismeretterjesztő Alfa magazint, mindezt annak dacára, hogy ő csak a nevét tudta leírni. Más sorsot szánt és remélt nekem. Apám azoknak az emberek a büszke mosolyával a szája szegletében adta le földi mezét a mennyei szertárban a diploma osztom másnapján, akik tudják megtették a magukét és már nincs dolguk tovább. Anyámat nem ismertem, szülés közben meghalt, Máriának hívták. Nagyanyám nevelt, aki 32 éves volt, mikor a világra jöttem, így elmondhatom, hogy idősebb vagyok, mint az egyik nagybátyám és az egyetlen nagynéném, aki lehet, hogy félig a húgom. Most melegében tőmondatokban ennyit rólam. Ez a sztorim a Ferihegyi reptéren kezdődik. Ahol a hangosbemondó három embert nevét mondta be, akiket a 23-as kapuhoz szólítottak. - Megkérjük Mr. Ted Bewedky-t, Mr Takada Sasukét és Lakatos Szókratész urat fáradjanak a 23-as kapuhoz.......................................................................................................

...................................................................................................................................... Ahogy mezítláb sétáltam a meleg homokban, elmerülve a gondolataimban, egy ütemes zajra lettem figyelmes, amiről nekem gyerekkorom egyik misztikus figurája Konrád bácsi jutott eszembe, ő szállította el a Kazincbarcikai vajda istállójából a lószart, a zöld palánkos lovas kocsiján. Egy ló száguldott felém egy vékonyka, csinos nővel. Mikor közelebb ért láttam, hogy elengedte a gyeplőt és csukott szemmel üli meg a paripát. Szerencsére a ménnek nyitva volt a szeme. Tőlem uszkve 10 méterre lehetett, amikor széttárta karjait és a bal kezében lévő, általam eddig lovaglópálcának hitt napernyő kinyílt, kirántva törékeny, formás testét a nyeregből és fokhagyma popsijával tompítva az esést előttem landolt. A NŐ a lábaim előtt, ha nem is hevert, de legalább ült. A számon a megilletődöttségtől kibuggyant néhány ösztönös szó:

  • Né má, na. Ne basz már ki! Mary Poppins?!?

Ő maga sem volt kevésbé meglepve, mint én. Gyönyörű barna szemeit rám emelte és kacagásban tört ki. Izgatóan gurgulázott szexisen mély hangja. A Mary Poppinst értette. Ültében kezet nyújtott és miközben végig a szemébe nézve felsegítettem bemutatkozott:

  • Maria Morales.

Ahogy felegyenesedett reflexből majdnem megcsókoltam. Erre elfutott. Én még Sasukét gyatrán utánozva egy rossz szóviccel utána kiáltottam magyarul:

  • Maria, micsoda morál ez, bemutatkozol és elfutsz.

Nem ment messzire, csak a tanácstalanul álló négylábúig, akit pár másodpercen belül már kantáron vezetett felém. Bemutatkoztam én is neki és a hátasnak is, akit Velvet-nek hívott, beszélgetni kezdtünk spanyolul. Jól beszélem ezt a nyelvet, nem a könnyebbik utat választottam annak idején és a diplomához szükséges idegennyelvvizsgát nem a cigány lovári nyelvből, hanem a spanyolból szereztem meg. Szóba kerültek az ilyenkor szokásos ismerkedős témák, mint például a zene. Elmondta, hogy ő a musicaleket kedveli, én mondtam neki, hogy a keményebb vonalas metál zenét érzem leginkább magaménak, de bármilyen zenét szívesen hallgatok. Megkérdezte, hogy milyennek látom Mexikót és mi az, ami a legjobban tetszik itt................................................................

................................................................................................Az én Máriám nem volt szűz, én sem vagyok József. Az első és egyben utolsó szeretkezésünkről nem tudok múlt időben beszélni, annyira élénk élmény még mindig számomra pedig majdnem egy év telt el azóta.

Európában már este 9 itt még kora délután, a cuccom összepakolva az esti induláshoz, fekszem az ágyon és a képernyőre meredek. BL elődöntő a tévében, pezsgő jegesvödörben mellettem, hátha tizenév után újra sikerül. A hasamon egy tányérban zöld még éretlen, csak enyhén csípős habanero paprika, ezt eszegetem a meccs alatt. Harmincöt perce olaszos taktika folydogál, lassú víz partot mos, spanyolos rohanás a másik oldalon, néha eszetlen. Kopognak, kicsit bosszankodom, miért most?. - Come in!(Gyere be!). Nyílik az ajtó, Maria az, mosolyog, de nem szól semmit. Mint egy macska bemászik a Tv és közém. Leteszem a tányért az éjjeli szekrényre, egyre gyorsabban veszem a levegőt. A tekintete az enyémbe fúródik. Megszűnik a külvilág, csak ő és én létezünk. Csókolódzunk, egyre hevesebben, ő már alul, a bré acélosabb már nem is lehetne. Lecibálom a ruháit, csak a bugyi marad. Tépem le magamról a ruhát, csókolom ahol érem. Ő is engem, közben kibontom a pezsgőt. A melleire locsolom, amitől libabőrt vett selymes bőre. Iszom róla a gyöngyöző italt. Most a köldökéből. Lehúzom a francia bugyit róla, imádom látni, ahogy a combjai közt kifordul a ruhadarab. Bele nyalok a szeméremajkak közé, felnyög, sikongat egyre hangosabban. Ízlelgetem, egyre hevesebben majszolom, mint éhes gepárd a gazellát, tiszta nektár a képem. Két kézzel borzolja a sörényem, teste íjként meg-megfeszül, majd elernyed, újra és újra. Haladok felfelé a testén, közben folyamatosan egymás szemébe nézünk, oldalra fordulunk, csak nézzük és kézzel izgatjuk egymást. Fölém kerül, lenyúl az éjjeli szekrényre és a szájába vesz egy paprikát, elindul a testemen lefelé. Mire meredező hímtagom a szájában duzzad, már érzem a paprika keltette forróságot. Majd szét robbanok az energiától. Magamra rántom és ugyanazzal a mozdulattal fölé kerekedem. Simogatom, nézem a szemét és lassan behatolok, remegni kezd a testem, gyönyör a négyzeten. Annyira meleg, puha és nedves, annyira NŐ. Alig mozgunk, mégis nyög és sikongat, elmerülünk egymás tekintetében, lelkében. Már nem két lény vagyunk, hanem egy világ. Tudom, felül szeretne lenni. Fordulunk. Ő újra nyeregben. Lassan mozgatja ágyékát, a hasamon forró folyadék csurog le, női ejakuláció. Ilyen sem volt még, gyönyör a köbön, csúcson vagyok, én vagyok a Himalája és a hím alája, ő Istennő én az Isten. Lábammal alátámasztom a popsiját, ne mozogjon, még nem akarok elmenni. Pörgetés 2 pontért, ismét felül. Csak kitágult pupilláinak mandaláját látom. Lassan finoman egy entitásként mozgunk. Egyre gyorsul a mozgás. Érzem, közeledik a csúcspont. Megfeszül a teste, engem is megemelve, tüdejéből felszakad az őshang. Bennem csend van. Elélvez. Elélvezek, százezer ember ordít, 10. Károly király a Tevez dinasztiából szintén betalált. Bent vagyunk én a lányban a Juve a döntőben. Nekik a 92-ik perc én az örökkévalóságban lebegek. A maradék pezsgőben fürdünk, sírok, külön-külön csak megkönnyezném. Lihegünk, és csak nézzük egymást. Leírhatatlan boldogság. Ölelkezve fekszünk, szememből ömlik a könny. Még mindig nem mondott semmit. Lassan kibontakozik az ölelésből, öltözködni kezd, puha léptekkel az ajtóhoz megy és halkan beteszi maga mögött. Önirónia, nevetek magamon, engem is utolér, ami Sasukét, a saját szellemi gyermekem megelevenedik?, miattam meg itt állítanak Kossuth szobrot???

Szinte hipnotikus állapotban ültem be a reptéri taxiba. Nem tudtam megállapítani, hol végződöm én és hol kezdődik a külvilág. A váróban egy bárban ültem, egy pohár borral a kezemben, teljes révületben, mikor egy ismerős hang visszarántott a földi világba. Krisztián volt az. Zavartan kérdeztem:

  • Tessék?
  • Az iránt érdeklődőm, hogy vajon meg tudsz inni egy feles tequilát, még indulás előtt?
  • Persze, köszönöm.

                                                                      OTTHON ÉDES ITTHON

Már hiányzott az itthoni levegő. Első utam az anyám helyett anyám nagyimhoz vezetett, aki született Szent Kuzma dombján a lekvárfőző nagyasszony napján, ami Május után bármikor van, nem tudni melyik évben. Mamó felfedezte a ráncosodás ellenszerét, a folyamatos hízást, közel 100kg-ot nyomott. Már nem a cigánysoron, más néven a Dagoba rendszerben, hanem már tizenöt éve, egy sokkal jobb környéken lakott egy magyar emberrel, akit András bátyának szólítottak és a kerti klotyó építés Mikeláncsélójaként tartott számon a környék. Több okból is híressé váltak épületei, az egyik, hogy elterjedt a babonás népek között, aki Bandival épített illemhelyet, annak sohasem lesz gondja a székletével. A második, hogy minden pottyantóst a helyi plébános, Andris bá ívó cimborája szentelt fel. A papot pléhbánosnak becézte a hitközség, a templom szomszédságában működő hulladékfém felvevő telep miatt. A harmadik a kisbuszán díszelgő reklámszöveg volt:

BANDI BT.

OLYAN RÖTYÍT RITTYENTEK, HOGY BESZARSZ.

Tel.: 06 20 9 ............................

Nagyival is úgy ismerkedett meg, hogy a "vén vajákos" Vatikánra kevéssé hasonlító hátsókertjében építette a maga szentpéter bazilikáját, és annyira elbambult a teltkarcsú csípő ringásán, hogy mindjárt fúrt is egy 14-es lukat a bal tenyerébe. Ezt a sérülést az öreglány szakszerűen ellátta, beleköpött, rakott rá némi lándzsás útifüvet, bekötötte, és ráolvasott miközben macska szőrt szórt a bepólyált kézre, vetett három keresztet, majd visszazavarta az öreget dolgozni, mondván, mit nyavalyog ezen a karcoláson. Még a sérült kezével is olyan árnyékszéket csinált, hogy az én drága nagymamám rögtön a "sekrestyében" eltöltött első plenáris ülés után beleszeretett a remekművet készítő mesterbe. Bár azóta is panaszkodik a nagyi, hogy Bandi bátyja lukas kezéből kifolyik a pénz. Mikor meséli a párja költekezéseit mindig így kezdi:

  • Mondom neki nem, halljak meg, de.

18+

Béla Könyve

                                                                           

 BÉLA KÖNYVE

Bélának hívnak, ha olvastátok a Kénköves mennyországot vagy a Mese habbal-t, akkor már valamennyire ismertek. Gondoltam megpróbálkozom én is az írással, ahogy ezt tette Ted, Szókratész és Krisztián barátom is. Én nem vagyok, sem olyan művelt, sem okos, sem világlátott, mint ők. Ezért ez egy teljesen más könyv lesz. Semmi szerelem, filozófia, mély gondolatok. Csak egyetlen napomról fog szólni. Egyetlen látszólag unalmas hétköznapról.

ELŐZŐ ESTE

Ülök a bárpultnál és egy ismerősömet hallgatom. Bejárta a világot, anyagilag rendben van, egészséges, mégis kiégett, megkeseredett és életunt. Azt mondja, ő egy alpinista mindennap megmássza a Gályatetőt, ami elmondása szerint egy trágyadombon vagy szarkupacon van, ahogy a munkahelyét aposztrofálja, és ez az egész a híg fos tengerén úszik, így az életét nevezi. Summázva, szerinte az élet nem ér egy kalap fingot sem. Jómagam nem osztom a véleményét. Ő a múzsám, az ihletőm. Eldöntöm, leírom egy szürke munkanapomon mi mindent élek át. Mert bármi is történik velem, abban a teljes élet benne rejlik, még a legtriviálisabb dolgokban is. Annyi a dolgom, hogy ezt meglássam.

EGY NAPOM

Hat óra, a telefonom ébreszt, a Status Quo ordítja "Stand up and fight!"(állj fel és küzdj!). Már állok, harcra kész a bré, Ági a nejem morog, aludna még, nekem mennem kell melózni, sebaj. Átmászok az ágyunkban hanyattfekvő, horkoló kutyánkon. Eszembe jut mikor először találkoztam vele. Akkor is az ágyban feküdt, majdnem ráfeküdtem, akkora volt, mint most a feje, nem is tudtam, hogy lesz kutyám, a feleségem lepte meg vele a családot. Mosolygok, mert most is látom magam előtt, hogy mennyire örültek neki a gyerekek. Lebaktatok a lépcsőn a konyhába, háttal megyek le, fájnak a lábaim a tegnapi focitól, legalább érzem, hogy élek. Bekapcsolom a vízforralót, hallom, ahogy szörcsög a víz, eszembe jut egy lány róla még tinédzserkoromból, akit bátran nevezhetnék ösztönös szopózseninek. A cerka még most is kemény, nehéz így brunyálni. Kezet és arcot mosok, belepillantok a tükörbe, tréül nézek ki, de a tekintetem csibészes, magamra kacsintok. Valami kaját keresek, fasza, van káposztás pogácsa. - Mennyire szerettem a nagymamám káposztástésztáját. - Megcsinálom a tejeskávémat, és újra a nagyi jut eszembe, ő készített reggelire tejeskávét aprítóssal. Lassan nyammogok a pogácsán, kérődzöm rajta, mint a bárány, amit Feri barátomtól kaptam pár éve a születésnapomra, másnap arra ébredtem, hogy az egyik haverom egy merítőhálóval kergeti a fejvesztve menekülő állatot a kertben, miközben a másik okos lohol utánuk és vízi pisztollyal lövi őket. Bekebeleztem a pogácsát, indulnom kéne. Zsebre vágom a telefont, a sokadikat, párat vízbe ejtettem, horgászat vagy vitorlázás közben, egyet egy nő után dobtam egy síelés alkalmával még 20 éve, elveszett, a telefon és a csaj is. Magamhoz veszem a kocsi kulcsot. Audi TT. Ted Bewedky barátommal mentünk érte Hollandiába. Micsoda út volt, fű, csajok, buli, bunyó, de ezt már megírták a Kénköves mennyországban. Kinyitom a bejárati ajtót, a kulcstartómon Levi's embléma, eszembe jut boldogult kamaszkorom, csak Levi's ruhákat hordtam, még az alsógatyám is az volt, a csajok bírták, a szüleim pénztárcája kevésbé. Akkor még rocksztár akartam lenni, most csak próbálok úgy élni és nem az lenni, ahogy Lakatos Szókratész barátom szokta mondani. Róla bevillan a nagyi házának szomszédságában lakó cigány család, a Gyuri nevű legkisebb sráccal mindig a kerítésen keresztül beszélgettünk, ritkán engedték, hogy vele jászak, nem értettem miért. A gyerekeknek mindegy, hogy milyen a bőrszín, felnőttként megy el az eszünk. A kocsiajtót nem tudom teljesen kinyitni a leandertől. Egyszer egy bulin, persze már nem voltam szomjas, levetkőztem csak egy gumicsizma volt rajtam, és a tökömre húztam egy műanyag napernyő talpat, majd átöleltem a leandert és beugrottam vele a medencébe. A cserépből a föld azonnal a vízbe oldódott, de a nagyobbik problémát az okozta, hogy a nem igazán áramvonalas napernyőtalp a megnövekedett közegellenállás hatására felhámsérüléseket okozott Véder nagyúr sisakján, felröhögök, azért marha jó buli volt. Beülök az autóba, elfordítom a gyújtáskulcsot, rögtön megszólal a zene. Leander kills szól, újra beúszik a kép a növénnyel való fürdőzésről. A lábdobok zakatolnak, mint a gépfegyver. Pápán voltam katona, azaz onnét 10 kilométerre egy adóházban. Tulajdonképpen élveztem, volt a föld alatt egy medence a tűzoltásra való víznek, amit nyáron fürdőmedenceként használtunk. A téli fűtésre szánt olajat pedig eladtam, nem volt könnyű leszervezni, egy tanker kamionba szivattyúztuk át éjjel. A többiek észre sem vették, reggel lepődtek meg mikor a pénzt osztottam nekik, aztán elektromos hősugárzókkal fűtöttünk. Én abból a pénzből kezdtem a vállalkozásom, volt aki elitta, még a leszerelés előtt. Kurva jó a dobos Jankai Valentin, a legutóbbi Valentin napra egy vibrátort vettem Áginak, nem sokáig tartott az öröme, másnap reggelre a kutya szétrágta, mi nem vettük észre a gyerek kérdezte, hogy mi az a műcsont. Kiállok a kapun, .....................................    

ÖRDÖGSZEKÉR

DEX-Galéria 2016
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el